Hogyan legyek jó vendég?

Picture of Kovács-Mihócza Orsolya

Kovács-Mihócza Orsolya

Egy barangoló szálláshelyfejlesztő merengései a szakma képviselőinek két oldalát látva.

Egy online szakmai beszélgetés részese lehettem néhány héttel ezelőtt a Szálláshelyfejlesztés csoport és Gyetvai Éva kolléganőm jóvoltából. Ezen a beszélgetésen hangzott el pár sóhaj, panasz formájában, hogy a vendéglátók egészen meglepő helyzetekkel is találkoznak, miután elmentek a vendégek. Sok gondolat fogalmazódott meg bennem ezzel kapcsolatban, hiszen én mindkét oldalon rendszeresen állok: gyakran vagyok vendég, de munkám miatt a másik fél, a szállásadók küzdelmeivel is találkozom. Most a vendég oldalt vizsgálom meg tüzetesebben.

Picture of Kovács-Mihócza Orsolya

Kovács-Mihócza Orsolya

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hasonló cikkek

Hogyan legyek jó vendég?

Egy barangoló szálláshelyfejlesztő merengései a szakma képviselőinek két oldalát látva. Egy online szakmai beszélgetés részese lehettem néhány héttel ezelőtt a Szálláshelyfejlesztés csoport és Gyetvai Éva kolléganőm jóvoltából. Ezen a beszélgetésen hangzott el pár sóhaj, panasz formájában, hogy a vendéglátók egészen meglepő

Tovább olvasom »