Hogyan legyek jó vendég?
Egy barangoló szálláshelyfejlesztő merengései a szakma képviselőinek két oldalát látva. Egy online szakmai beszélgetés részese lehettem néhány héttel ezelőtt a Szálláshelyfejlesztés csoport és Gyetvai Éva kolléganőm
Hogyan legyek jó vendég?
Hogyan legyek jó vendég?
Egy barangoló szálláshelyfejlesztő merengései a szakma képviselőinek két oldalát látva.
Egy online szakmai beszélgetés részese lehettem néhány héttel ezelőtt a Szálláshelyfejlesztés csoport és Gyetvai Éva kolléganőm jóvoltából. Ezen a beszélgetésen hangzott el pár sóhaj, panasz formájában, hogy a vendéglátók egészen meglepő helyzetekkel is találkoznak, miután elmentek a vendégek. Sok gondolat fogalmazódott meg bennem ezzel kapcsolatban, hiszen én mindkét oldalon rendszeresen állok: gyakran vagyok vendég, de munkám miatt a másik fél, a szállásadók küzdelmeivel is találkozom. Most a vendég oldalt vizsgálom meg tüzetesebben.
S/alon Budapest kiállítás
Szeptember utolsó hétvégéjén a Salon Budapest rendezvényen jártam, legfőképpen ihletet meríteni, kicsit beleszippantani a trendek világába. Kedvenceim továbbra is azok a magyar termékek, amelyek a nemzetközi színtéren is megállnák a helyüket. Szerencsére idén már külön kiemelték őket, több installációban kizárólagosan magyar alkotók magyar termékei szerepeltek! Legnagyobb kedvenceim a kézzel szövött szőnyegek, párnák és a Pikkelyműhely türkiz csempéi voltak és természetesen továbbra is dizájntapéta rajongó maradok. Hajrá magyarok!